صدها میلیون نفر در اینترنت، دارای اینستاگرام هستند و به افزایش تعداد دنبال کننده (Follower) های خود معتاد شده اند. این ۱۱ راه ساده فرصتی برای افزایش شمار مخاطبان شما در دنیای اینستاگرامی است.
امروز هر شخصی در سمت مدیریت یک برند بزرگ یا یک کسب و کار کوچک و نوپا به درستی می داند که باید به بهترین حالت ممکن در اینستاگرام حضور داشته باشد. حضور شرکت های بزرگ در اینستاگرام بیشتر جهت برندینگ و افزایش مخاطبان است و برای کسب و کارهای کوچک جهت فروش کالا و خدمات ارزشمند است. اکنون در تمام دنیا اینستاگرام به عنوان یکی از پرطرفدارترین شبکه اجتماعی شناخته می شود و آنهایی که نحوه استفاده از اینستاگرام را یاد گرفته اند روز به روز از توسعه تجارت خود در این سیستم بیشتر بهره می برند و همزمان اشخاص بسیاری در حال یادگیری نحوه استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی و تبلیغات هستند.
برای موفقیت در اینستاگرام قدم اول تولید محتوای کاربر پسند است که نیاز به خلاقیت و مهارت بالا دارد و قدوم دوم پخش محتوا برای هر چه بیشتر دیده شدن. بنابراین زمانی که یک برند یا هر کسب و کاری بتواند محتوای مورد نظر خود را به بهترین حالت به مخاطبان بیشتری نمایش دهد به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده است.
اما واقعا افرادی که در جذب فالوور موفق هستند از چه روش هایی استفاده می کنند؟ چرا این کار تا این اندازه رازگونه، آن هم از نوع فالوورهای خرید فالوور اینستاگرام مرموز است؟
امروز می خواهیم شما را با روش های افزایش فالوور اینستاگرام اشنا کنیم تا برای خودتان در آینده پیج های مناسب آماده کنید.
امروز هر شخصی در سمت مدیریت یک برند بزرگ یا یک کسب و کار کوچک و نوپا به درستی می داند که باید به بهترین حالت ممکن در اینستاگرام حضور داشته باشد. حضور شرکت های بزرگ در اینستاگرام بیشتر جهت برندینگ و افزایش مخاطبان است و برای کسب و کارهای کوچک جهت فروش کالا و خدمات ارزشمند است. اکنون در تمام دنیا اینستاگرام به عنوان یکی از پرطرفدارترین شبکه اجتماعی شناخته می شود و آنهایی که نحوه استفاده از اینستاگرام را یاد گرفته اند روز به روز از توسعه تجارت خود در این سیستم بیشتر بهره می برند و همزمان اشخاص بسیاری در حال یادگیری نحوه استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی و تبلیغات هستند.
برای موفقیت در اینستاگرام قدم اول تولید محتوای کاربر پسند است که نیاز به خلاقیت و مهارت بالا دارد و قدوم دوم پخش محتوا برای هر چه بیشتر دیده شدن. بنابراین زمانی که یک برند یا هر کسب و کاری بتواند محتوای مورد نظر خود را به بهترین حالت به مخاطبان بیشتری نمایش دهد به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده است.
اما واقعا افرادی که در جذب فالوور موفق هستند از چه روش هایی استفاده می کنند؟ چرا این کار تا این اندازه رازگونه، آن هم از نوع فالوورهای خرید فالوور اینستاگرام مرموز است؟
امروز می خواهیم شما را با روش های افزایش فالوور اینستاگرام اشنا کنیم تا برای خودتان در آینده پیج های مناسب آماده کنید.
۱- در راستای افزایش فالوور اینستاگرام، مخاطبان هدف خود را تعریف کنید

آیا اطلاع دارید مخاطبان صفحه اینستاگرام شما را چه کسانی تشکیل می دهند؟ اگر نمی توانید فروش محصولات خود را بالا ببرید، علتش این است که مخاطبان خود را نمی شناسید. برای این که ببینید آن ها چه چیز هایی احتیاج دارند باید کمی تحقیقات انجام دهید. برای این کار از مشتریان فعلی خود شروع کنید و شروع کنید به پرسیدن سوال از آنها. به عنوان مثال به آنها بگویید: «تصویر کنید شما برای حل مشکل اضافه وزن خود تلاش میکنید، چه چیزی در این مسیر کار را برای شما سخت میکند؟» طراحی سؤالهایی از این قبیل نیازمند تفکر و تأمل است. وینسنت هندریک، پروفسور فلسفه و منطق دانشگاه کپنهاگ، گفته است: «یک سؤال خوب سؤالی نیست که لزوما با بله یا خیر پاسخ داده شود. بهترین سؤالها آنهایی هستند که وابسته به شرایط و دارای پاسخهای متفاوت باشند.»
در سؤال پرسیدن زمینهی خاصی مشخص کنید و جسور باشید. سعی کنید به مشتریها کمک کنید خودشان را در سناریوی مطرحشده از جانب شما تصور کنند و در موقعیت داستان شما قرار بگیرند. هرچقدر اطلاعات بیشتری در رابطه با مشکلات مشتریها داشته باشید، راحتتر میتوانید برای آنها محتوای مفید تولید کنید. سرمایهگذاریهای شما زمانی جواب میدهند که محتوای تولیدیتان بتواند بازار مناسب را هدف قرار دهد.
۲- از هشتگ های مرتبط با صفحه اینستاگرامتان استفاده کنید

بررسی ها نشان می دهد که یکی از دلایل افزایش میزان فالوور برای صفحات پر مخاطب اینستاگرام، استفاده درست از هشتگ های مفید و کاربردی و مرتبط بوده است. این موضوع در صفحه خود رعایت کنید. همواره خلاق ترین هشت تگ ها بر اساس کسب و کار و هدف شما در اینستاگرام، راهکاری برای موفقیت بیش تر است. هشت تگ ها در واقع برچسبی برای دسته بندی و به اشتراگ گذاری پست ها در سطح وسیعی در اینستاگرام و به طور کل شبکه های اجتماعی وب از ان ها استفاده می شود. هشتگ اولین بار به وسیله توئیتر ایجاد شد و پس از آن توسط بسیاری از شبکه های اجتماعی از جمله گوگل پلاس، فیسبوک، فیلکر، اینستاگرام، فرندفید، یوتیوب و پینترست مورد استفاده قرار گرفت.
اکثر کسانی که در اینستاگرام پست میگذارند، از هشتگ برای پستهایشان استفاده میکنند. این کار باعث میشود افراد بیشتری پستهای شما را ببینند. این کار پست های شما را قابل شناسایی برای افرادی می کند که در جستجوی محتوای مربوط به نام تجاری یا موضوع شما هستند.
اکثر کسانی که در اینستاگرام پست میگذارند، از هشتگ برای پستهایشان استفاده میکنند. این کار باعث میشود افراد بیشتری پستهای شما را ببینند. این کار پست های شما را قابل شناسایی برای افرادی می کند که در جستجوی محتوای مربوط به نام تجاری یا موضوع شما هستند.
بطور خلاصه هشتگ ها این مزایا را دارا می باشند:
• مطالب گذاشته شده در هشتگ را همه میتوانند مطالعه کنند و دیگر نیازی نیست هر شخصی مطلب را جداگانه به اشتراک بگذارد.
• با مراجعه به هشتگ، نیازی به جستجوی موضوعتان نیست، میتوانید مطالب گوناگون را مطالعه کنید.
• همچنین در جستجوی گوگل میتوانید هشتگ مورد نظر را نوشته و مطالب مربوطه را مطالعه کنید.
شما می توانید در سایت های hashtags.org و wthashtag.com هشتگ های رایج و پربیننده را مشاهده کرده و اطلاعات بیشتری درخصوص معنی و چگونگی استفاده از آنها کسب کنید.
ادامه مطلب در لینک
منبع: زرین لینک
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر